Syrran är galen!

Igår när jag skulle bada syrran vart hon helt tokig! Damn säger jag bara.
Det börjar med att vi leker och har kul. Hon plaskar med sina leksaker och tjuter av glädje i säkert 45 min...
TILLS....
jag ska duscha henne.
Jag börjar schamponera henne och ska precis sätta på vattnet. DET ÄR DÅ HELVETET STARTAR!
Shit! Det var nästan som att hon hade fått galna kosjukan eller nåt. Hon var heeeeelt galen!
Börjar skrika (jag brukar säga att jag är halvdöv, nu är jag HELdöv!), hoppa, klättra och gör allt för att komma bort från badkaret. Tårarna sprutar och hon är verkligen livrädd. Hon fruktar för sitt liv!
Hur som helst, efter många om och men är vi till slut klara (fråga mig inte hur) och jag virar in henne i handduken.
Hon är skit sur på mig och springer till pappa och ger mig "det onda ögat"!
Efter typ 5 min hade hon dock glömt hela grejen (tur det haha)

Inte undra på att jag däckade strax efter att jag kommit hem. Var heeeeeeelt slut! 

     

Kommentarer
Postat av: Haifah

åååh, så sockersöt!!!

2008-09-04 @ 16:36:14
URL: http://fahfah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0