-

Du är riktigt fucked up! Vad e ditt problem?
Testa att inte sova, sen får vi se hur glad du blir idjot. mitt liv handlar inte om dig, så varför ska jag stå för all din underhållning? Folk är inte alltid glada 24/7!
Troru vekligen att det ska vara som förut? Hell no. Du blir sur för att jag inte har tid för dig när du är on my nuts hela jävla tiden?!?! Jag verkar vara den enda som fått dig på plats, för att jag inte känner någon sympati för det du har gått igenom.
Visst jag gjorde det från början, men vilken snorunge tror att man kan vara hur man vill bara för att man gått igenom vissa grejer? That shit doesn't work on me. Jag är trött på att du spelar gullig.
Alla människor har en gräns man inte ska passera! Du tycker bara att jag e sur för att min gräns är jävligt kort. Men du kommer passera många av dina närmastes gränser snart! Vilket du redan har gjort på vissa.
Du är en wannabe.
Känner du dig ensam? Behöver närhet? Mitt problem? Nej, inte längre.

Kanske låter grym nu, men sanningen hurts.
Nästa gång du skriver svarar jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0