Min syster

Innan jag går och lägger mig måste jag lägga in tre bilder som jag tog i somras (ja, det är höst nu) på min vackra syster.
Hon är så sjukt vacker! Älskar henne av hela mitt hjärta och då menar jag det.
Jag brukar retas med henne ibland när vi leker, att jag har somnat. Ligger på hennes säng och låtsas-snarkar.
Då kommer hon alltid och ger mig en fet (blöt) puss på kinden. Då kan jag inte låtsas mer utan börjar kittla och krama sönder henne så att hon skrattar som fan.
Sitter här och har största leendet samtidigt som jag skriver. Fyfan!
Syrran, jag älskar dig.






[Frissan ser lite pojk-aktig ut. I know! Var en idiotfrisör som inte
kunde klippa. Men well, det har växt ut ;) Ska fixa en fresh bild snart]

Kommentarer
Postat av: jess

oj vad stor hon blivit :)

2008-09-01 @ 23:27:51
URL: http://jessdays.blogg.se/
Postat av: Haifah

aww, so precious! =D

2008-09-02 @ 17:12:59
URL: http://fahfah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0