jag vet att du läser det här

Hur säger jag det här på rätt sätt?
Det kommer aldrig bli vi två. ALDRIG!
Tror du inte jag ser igenom din dubbelmoral och ditt skådespeleri?
Jag känner inte hat för dig...... tvärtom.
Du är en del av mitt förflutna och det är jag glad för. Ångrar ingenting, eller jo, vissa saker kunde jag ha skött på ett bättre sätt. Hur som helst, det är inte dit jag vill komma.
Snälla, sluta spela gullig hela tiden. Det gör mig bara sjukt irriterad.
Låtsas inte som att du är den som känner mig bäst, för det gör du inte.
Vet du vad jag har märkt? Du har börjat få mer och mer luft nu på senare tid. Och det är bara en sak jag vill att du ska veta; folk snackar. Folk som kanske till och med står dig nära.
De snackar så in i helvete, men vet du vad?
Jag bryr mig inte. Om jag hade brytt mig hade jag slutat snacka med dig för längesen.


Det här är du ibland. En sjukt irriterande mygga som man bara vill slå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0