inga kommentarer

Detta är bara så sjukt roligt. I mean, detta är skrivet av en 21-åring som INTE är import utan svenskare än Carl-Gustav. Höll på att skratta ihjäl mig. Sådär skrev jag i tvåan.

Något jag tycker är viktigt i ett förhållande är följande! Ärlighet, Att man bryr sig om varandra. Man visar sin kärlek till sin partner! Att man säger älskling! Och jag har en regel! Jag är alltid rädd om dom jag gillar! Den tjejen jag för hoppnings vis träffar kommer jag vara jätte rädd om! Bry mig o lyssna på vad hon vill säga och göra! Att man är snäll är jätte viktigt!!! Det värsta som finns är killar som är dumma mot tjejer sån göt mig så arg!!!! Man ska vara jätte rädd om tjejer och visa att man tycker om dom! Och är man tillsammans så ska man visa att man älskar sin tjej för den hon är! Kunna hitta på skojiga saker och kunna mysa o gosa framför tv'n. Samt en sista viktig sak! insidan räknas mest. slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0