kommer inte på en rubrik

Det händer mig ibland att folk frågar, "är du trött Nisrin? Du ser jääävligt trött ut".
I själva verket är jag hur pigg som helst.
Det de egentligen försöker säga är, "shit. du ser ut som helvete idag!"
well, alla har vi väl såna dagar också, I guess. Man kan inte bara gå runt och ha bra dagar hela tiden :P
När man däremot verkligen ÄR hur jäkla trött som helst, när man bara vill gömma huvudet under kudden MEN bär lite smink av någon anledning. Då blir det istället ett "oj, vad fräsch du ser ut idag!"
Vad kan vi dra för slutsats av detta? Smink gör VÄLDIGT mycket.

På tal om dåliga dagar,
det värsta jag vet är att man ALLTID ska träffa på folk man vekligen inte vill träffa när man är helt ofixad och känner sig super ful. Det händer mig alltid!
Man försöker gömma sig eller vända huvudet men de lyckas alltid se en ändå! Och så måste man hälsa....
det där med att hälsa kan vara skit jobbigt tycker jag! Speciellt på personer från ens förflutna som man har historia med.
Det kan vara en gammal pojkvän eller en gammal vän. Man går ofta runt och tänker: "ska jag hälsa eller inte?" och sen väntar man ofta på att den andre ska hälsa. När den personen inte hälsar tänker man "fan vilken dålig stil! han/hon hälsade inte". Men man glömmer ofta, på grund av att man är så rädd för att bli dissad, att den personen kanske tänker precis som man själv gör.


Även vackra Hilary Duff kan ha dåliga dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0