Gårdagen

Okay.. tänkte berätta lite om gårdagen.
Folk från andra METG-skolor i hela Sverige hade ju kommit till STHLM och sovit över på vår skola för att
tävla i METG-OS. Vårt egna lilla låtsas OS.
Det var en massa grenar och vi hade det ganska skoj egentligen.
Jag fick tag i en megafon som jag gick runt och snackade i. Så sjukt kul.
Sjöng också (dock ej seriöst) med min röst som är så trevlig att lyssna på..... NOT!
......ända tills Aturina snodde den :P haha.
Sjöng bla en ramsa som gick så här "alla heter Glenn i Göteborg, alla äter fisk i Göteborg"
Göteborgarna verkade dock inte ta åt sig, så det var ju bra.

Sen på kvällen vart det fest och den vart sjuuuuuukt misslyckad!


Världens hemskaste bild, men jag har bara den så det får duga.
Körde på svart basic-tröja med svart midjekjol, till det lite make med grön ögonskugga. That was it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0