bara några tankar nu på kvällen....

Detta blir lite av ett spontaninlägg, anyway......

Känner ni någonsin att ni gör av med tiden på fel sätt? Det gör jag och det ger mig fetaste ångesten.
Vissa dagar kan jag sitta och göra ingenting, absolut INGENTING!
Sen vips, har en hel dag gått och jag har varken träffat någon eller pluggat. Förstår ni? En HEL dag av mitt liv.
En dag som kunde ha spenderats på ett mycket bättre sätt.
Ibland känner jag också att jag spenderar tid på helt fel personer och glömmer bort andra som egentligen förtjänar tiden mer eller lika mycket. Tiden går sjukt fort och jag missbrukar den. Jag har inte lärt mig att använda den rätt, till de saker och de personer jag egentligen tycker om som mest. En sak jag måste lära mig är att uppskatta och värdesätta vissa personer mer än vad jag gör idag. Men vet ni vad? Jag är människa och jag gör fel. Jag är inte ms. perfect, men DÄREMOT kan jag sträva efter att göra vissa saker bättre. Även fast jag inte gör dem bra idag.

okay, ett litet snurrigt inlägg kanske. men vet ni vad? jag pallar inte korrektur-läsa, utan jag publicerar det som det är. take it or leave it

by the way.... måste bara påpeka att detta inlägg inte är menat till bara en person, utan flera stycken egentligen.
känn er träffade om ni vill though.


Kommentarer
Postat av: Reda

MRS. perfect såg vi att det stog där, inte Ms. ere nån som har blivit hemligt bortgift eller:P

2008-09-19 @ 23:54:26
Postat av: Nisrin

Oh! Såg det nu :P har ändrat. tack för att du påpekade det.

2008-09-20 @ 00:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0