5 september 2008

Tuddilu! Vad händer här hos mig idag? Absolut nada!
Jag är nämligen sjuk och är hemma. Var hemma både igår och idag. Var tänkt att jag skulle till skolan idag dock,
men det blev inte så efter att jag spydde inatt. Hur som helst.....
jag ska fixa håret på torsdag! Hoppas verkligen att det blir bra. Kommer självklart att lägga upp för och efter bilder när det är klart ;)
Jag känner inte för att blogga just nu om jag ska vara ärlig, mår kefft. Men det blir på något sätt som en plikt när man ser hur många sidvisningar man får. Det måste vara någon jävel som klickar in sig 30 ggr per dag! Haha.
Jag lovar att jag återkommer när jag känner mig lite bättre, så tills dess...... vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0