WOW!

Jag har aldrig förstått mig på folk som säger "jag får gåshud" när de lyssnar på musik. Jag personligen får bara gåshud när det typ är kallt ute. Men nu, för första gången någonsin, har jag fått gåshud när jag har lyssnat på musik.
Jag menar, Josh Groban i sig är ju inget speciellt.  Visst, hans röst är vacker,
 men inte tillräckligt för att jag ska få gåshud för första gången.
 Det är istället när barnen, de vackra barnen med de stora vita leendena som bara utstrålar lycka, tar ton.
Det är då jag känner hur jag ryser till.
Detta är vackert!



Kommentarer
Postat av: Haifah

snacka om VÄL inövade smile! haha!

men vackert är dt!

får lite hemlängtan när jag hör den afrikanska brytningen. = D

2008-10-03 @ 17:40:38
URL: http://fahfah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0