Inget skrämmer mig mer än att det blir som sist

Gör såhär
1. ta fram din mobil
2. bläddra igenom din inkorg
3. stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Hahahaha jätte bra."
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Pallar inte jag e helt inne i twilight å Edward Cullen <3 xD haha"
3. Vad är de första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
 "Hahahahahaha skön du e :P vad sa läraren?"
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Jag skulle vilja åka till london på ett lov"
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"Men jag vet inte. Kan du skriva på sms då? Asså verkligen nisrin, ska du tro på en fucking snorunge före än mig? Hur många gånger ska jag säga jag säga det här, jag har inte suttit och drivit med dig med någon jävla snorunge!"
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Nisrin, messa inte honom mer! Svara inte, även om han bombar!"
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"Inte mycket. Jag frågade om han var upptagen på söndag"
8. Vad vill du höra mest av allt?
"Hahaha aboow, sjukt, vet du vad jag drömde?"
9. Vad skulle du säga om du fick mvg i alla ämnen?
"jag e i farsta med en kompis hos några brudar. kan du ringa mig nu?"
10. Din romantiska replik
"a fan, de klart. jag e speciell du vet ;)"
11. Vad skulle du säg om du blev bestulen?
"jag saknar dig."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0