Teardrop tattoo!

Nemen tjena, mina vänner (och fiender?) :)
Jag har tänkt på en sak, och har nu en fråga till er......
Vad betyder egentligen en tårdroppstatuering? Är det verkligen att man har dödat någon?
För att isåfall känner jag bara en sak, nämligen att sådana tatueringar är för veklingar. Riktiga veklingar! 
Tror man verkligen att man är så farlig bara för att man har dödat någon och visar upp det? My ass!
Jag önskar att jag träffar på någon med en tårdroppstatuering i framtiden. Då skall jag bombardera denne med massa frågor och sen avsluta det hela med: "Go and fuck yourself!". Om personen skulle bli skit arg och dra upp en pistol, ja då skulle jag förmodligen kissa på mig själv och ångra allt jag sa (men det är en annan historia).

Jag gillar inte när man leker ball och gör tatueringar som visar att man är fucked up. Typ tatueringar där det står "VATO LOCO" stort på ryggen eller nån ful pistol och ett dollartecken. Det stör mig som fan! Det tyder bara på att man är en riktig wannabe. Om man seriöst strävar efter att vara så "kriminell" som möjligt, ja, då är man precis inget att hurra för. Då är man inget annat än patetisk som fan.
Jag försökte själv hindra en killkompis från att tatuera in ett stort fult jävla kors på ryggen. Tror ni det gick? Hell no!
Men misstolka mig inte, jag gillar han fastän han har en ful jävla gangster-tatuering. Tycker bara att det var jävligt onödigt gjort.
Grejen är att många gör en tatuering för stunden, de tänker inte på att de kan komma att ångra den i framtiden.
För jag menar, vem vill ha en gangster-tatuering när man blivit familjefar och är 57 år gammal? Förhoppningsvis inte många asså. Och sen när man väl har ångrat den, ja då ska man gå igenom ännu mer smärta för att ta bort den?
Asså jag tycker såhär, om man nu vill göra en tatuering så får man göra det. Det är upp till var och en.
MEN.... gör en tatuering som du VET att du inte kommer att ånga.



Två riktiga wannabe-farlig-bloods-and-crips




Fan va roligt det hade varit om jag och Lil Wayne hade börjat bråka.
Han skulle ha sett ut som The Game efter att jag blivit klar med honom, utan hår dvs!
Jag skulle dra sönder hans gorilla hår. hahahahahaha!

Kommentarer
Postat av: Haifah

okay... the game kan ta sig i skr*vet, but dont u dear talk about weezy f! hans dreads må se ut som twisted svinto, men hans lyrics is sickenin!!!

2008-10-28 @ 22:58:56
URL: http://fahfah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahaha du eså skön bruden

2008-10-28 @ 23:20:26
Postat av: Nisrin

SV.



Haifah; hahaha där måste jag hålla med dig, hans texter är dope. MEN, det betyder inte att han inte är en wannabe som visar det genom sina tatueringar!



Anonym; Nemen! Tycker du? :) man tackar. Får man fråga vem du e?

2008-10-29 @ 12:27:48
URL: http://nisrinjh.blogg.se/
Postat av: Haifah

yeah, men låt oss bortse från faktumet att han kanske är en wannabe o istället bara njuta av hans tunga rhymes! ; D

2008-10-29 @ 19:30:32
URL: http://fahfah.blogg.se/
Postat av: Reda

men va bra skrivet... skön du e;)

2008-10-29 @ 20:15:46
URL: http://redoow.blogg.se/
Postat av: Nisrin

Tack så mycket, Redis :) det värmer.

2008-10-29 @ 20:20:30
URL: http://nisrinjh.blogg.se/
Postat av: jessika

hahahah xD

2008-10-29 @ 23:41:11
URL: http://jessdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0