SURYOYO SURYOYO SURYOYO

Alå främlingar! (Eller nej, vadå främlingar?!?! jag känner ju faktiskt till vissa som brukar kika in här...)
Jag tänkte ta och berätta om när jag var på väg hem igår, på tåget (haha jag vet, allt händer på tåget).
Jag har suttit och snackat med Osman tills det plötsligt händer....
.......en hel jävla FÖRBEREDELSEKLASS stiger in i vagnen.
De är så överdrivet högljudda att jag fastnar totalt. Osman som babblar på, märker att jag inte hänger med i samtalet och kollar bak. Vi möts av samma syn, ett gäng sjabbiga nyimporter. 
Osman går så småningom av och jag sitter där ensam.
Tåget är helt proppfullt och jag känner mig lite obekväm. Jag har ingen tidning till hands, och inte heller någon mp3.
Det slutar istället med att jag sitter där och iakttar dem vilket är just det jag inte vill göra. Jag synar dem. Jag bokstavligen synar dem från topp till tå, lite diskret sådära. Jag vet inte, jag har personligen alltid tyckt att jag varit bra på att läsa av folk. Så medan jag sitter där, analyserar jag en av tjejernas beteende. Det är så uppenbart att hon är lite "förtjust" i en av killarna, en kille som tydligen heter Mohammed (jag med mina öron). Hon klänger efter honom och försöker få hans uppmärksamhet hela tiden. Den här Mohammed, som visar sig vara en skitstövel, börjar svära åt den här stackars tjejen. Han säger massa saker som "Vad vill du?!?!" "Stick" "Sug min kuk" "Sug min röv".
Jag menar, vem fan säger sug min röv? Det skriker ju IMPORT om det hela. I alla fall, vet ni vad tjejen gör? Istället för att fucka ur (vilket jag hade gjort. gillar inte killar, eller folk i allmänhet, som leker balla), håller hon på ännu mer! Jag vet inte, jag brukar snacka om toffel-killar, men det här var en toffel-tjej till MAX! Jag sitter där och väntar på en reaktion från henne, MEN HON REAGERAR INTE!
Tåget är helt jävla fullt och jag börjar skämmas över hela situationen. Även fast jag inte är inblandad.
Mest skäms jag för killen, han sitter där och svär på den fulaste svenskan och vet förmodligen inte ens vad han säger.
Det roliga är att, medan jag sitter där och analyserar, märker jag att killen också är lite intresserad. För så fort tjejen vänder ryggen, försöker han få HENNES uppmärksamhet. Det är nästan som en katt och mus lek - ganska sött men tragiskt på samma gång.

Lite längre bort, bredvid mig, sitter en annan kille från klassen. Väldigt stor och förmodligen från Irak.
Jag har inte lagt märke till honom så mycket, då han bara suttit tyst och snällt bredvid mig och inte sagt ett ord.
Jag förstår först inte att han är från samma klass, förrän tjejen kommer och sätter sig framför honom. De börjar snacka och jag ser så klart och tydligt att den här Mohammed börjar koka av svartsjuka. Eftersom att jag är tjej själv, vet jag hur tjejer funkar. Den här tjejen går ju bara dit för att göra honom svartsjuk, inget annat. Det märks på långt håll. Och det roligaste av allt är att hon lyckas!!! Så sjukt kul.
Medan jag sitter bredvid de två känner jag en stank komma som en vind. Jag funderar på vad det kan vara, då jag snabbt inser; KILLEN HAR MUNLUKT!!!!!!
Sitter där och håller på att dö tills jag till slut hör "Vårby Gård" genom högtalarna. Det är min tur att gå av!
Äntligen tänker jag och reser mig upp......



Det är här allting händer....

Kommentarer
Postat av: osman

HAHAHAHA du är ionte klok

2008-10-22 @ 15:01:38
Postat av: osman - igen

kan inte sluta skratta HAHAHAHAHAHA

2008-10-22 @ 15:03:18
Postat av: Nisrin

hahaha ;) då tar jag det som att jag lyckats.

2008-10-22 @ 18:12:32
URL: http://nisrinjh.blogg.se/
Postat av: ato

hahhaaa, guuud



men vad har det med syryoyo att göra :s

2008-10-24 @ 18:56:48
Postat av: Nisrin

haha, ingenting. det är en låt (a)

hade ingen rubrik.

2008-10-24 @ 21:58:35
URL: http://nisrinjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0