R

Sitter här och funderar på det som du en gång sa till mig;
"For a small reward a man will hurry away on a long journey, while for eternal life, many will hardly take a single step."
Shit vilken människa du var! Jag hade aldrig träffat någon med så mycket livserfarenhet innan jag träffade dig. Så mycket livserfarenhet på bara 17 år!
Allt du gick igenom då..... jag vet inte, jag finner inga ord. Jag beundrade dig för att du var så stark.
Du klagade ALDRIG och bad ALDRIG om någons medlidande. Jag kommer ihåg när jag brukade ringa
och väcka dig på morgonen. Du svarade alltid med din fina hesa morgontrötta röst, som gjorde mig heeeelt......
Jag vet inte, det var nånting med dig asså, din humor och hela din personlighet.
Du brukade skämmas och be om ursäkt för att du inte kunde bjuda mig på middag. Men vet du vad? DU räckte för mig. Materiella saker kvittade......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0