damn... NU SKA NI FÅ HÖRA!

Vet ni vad? Enligt några fåglar som viskade i mitt öra, så blir det snökaos imorgon. Vad sägs om det?
Själv är jag sjukt deprimerad. Det värsta jag vet är vinter, snö och kyla!
Men ska jag berätta en hemlis för er, mina vänner? :)
Det finns faktiskt en sak som ni skulle kunna göra för mig, för att göra mig glad igen ;)
En resa till ett varmt ställe skulle sitta fint just nu. Om ni nu skulle råka ha några tusen över, varför inte bjuda mig på en sån (a)? För asså, det är jag väl ändå värd? Jag menar, jag förser er ju med roliga och lärorika inlägg varje dag. Så det borde vara det MINSTA ni kunde göra. Tycker ni inte? ;)
PUSS OCH KÄRLEK!



Mexiko hade jag ALDRIG bangat på.

Kommentarer
Postat av: Reda

Yeah right! först tänker jag på att köpa till dig, sen kanske, om jag är helt påverkad av något så kommer jag att tänka på att köpa till dig;):)

2008-10-30 @ 22:47:25
URL: http://redoow.blogg.se/
Postat av: Nisrin

SV.

Nu förstod jag inte, Redis :$

2008-10-30 @ 22:54:28
URL: http://nisrinjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0