Tack......

.....för kvällen igår, Jessika Persika. Det var sjukt mysigt, bortsett från vissa personer. Jag förstår mig inte på folk, man blir bjuden på nånting och så gör man så där. Inget fucking samvete whatsoever. Hur som helst, det var kul i vilket fall, även fast filmerna kanske inte var sjukt bra (haha, jag o jess satt mest och messade med varandra). Det måste definitivt göras om, nästa gång kanske bara vi tre dock. Eller vad säger ni? ;)



Jessika var sjukt petig med ljusen! haha


Vackra Jess, "födelsedags"barnet


Sjukt söta Jenny! (förlåt, men jag var tvungen. hoppas det är lugnt)


My room, precis efter att jag kommit hem. Jag däckade ganska fort
kan jag säga er.



Kommentarer
Postat av: jessika

jag är glad över att du tyckte om det!

och jag håller med, skam för den personen som gjorde det.

gör vi om det, är det BARA vi tre.. skiter i vad folk säger.



:D:D:D och tack för den fina presenten! <3

2008-11-30 @ 15:41:03
URL: http://jessdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0