sefjwekfjrskfheakhrehkgf

aaaaaaaaaargh mitt huvud sprängs när som helst!!! *gråter inombords*
Jag hatar, hatar, HATAR att ha huvudvärk.
Skulle gå och sova, men vem fan kan sova när huvudet dunkar som jag vet inte vad?

Anyway, såg ni fotbollsgalan idag? Pelé var där och babblade på. Det märks verkligen att han har blivit gammal då allt han sa i stort sett var osammanhängande. De filmade publiken och några av spelarna samtidigt som han snackade, och jag lovar er, det syntes tydligt att INGEN fattade ett smack. Nästan lite komiskt alltså.
Till slut fick dom avbryta honom, för att han inte kunde sluta snacka. Hilarious!!

Zlatan tog också hem tre priser! Bl.a. guldbollen (förövrigt är det tredje gången han får guldbollen). Damn säger jag, den killen har verkligen kommit långt. Zlatan är väl den bästa "svenska" spelaren teknikmässigt, men lagmässigt... nej.

Ne, nu ska jag återgå till sängen. Adíos

Slänger in en bild på mina vackra syskon;

Kommentarer
Postat av: Hasse

Äntligen någon som skrivit att den där Pelé var helt ute och cyklade!

2008-11-18 @ 06:55:32
URL: http://myspace.com/hanseriksson
Postat av: Nisrin

SV.

Ja, men eller hur :) Kul att du håller med mig.

Fast det tror jag nog (eller åtminstonde hoppas) att de flesta gör.

2008-11-18 @ 15:35:36
URL: http://nisrinjh.blogg.se/
Postat av: Rami

Andra gången jag snubblar över denna blogg. Geez, vad rasistisk den är. Kul, för övrigt, att du kräver av din drömman att kunna stava när du själv levererar grammatiska fel i vartannat stycke.

2008-11-18 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0