Flashbacks



Yepp! För jag log när jag somna, log när jag vakna
Hela mitt liv vare dig som jag saknat
Du gjorde mig hel, du gav mig en mening,
så när vi skildes åt så tog du den med dig
Yepp! Du tog en del av mig

Av en bild, av ett ord
Jag kan få det när jag minst skulle tro
Går tillbaka då jag minns vad som gjorts
Kan inte fly det för det finns inuti mig
Ett skratt, en plats,
en dyster ton kan påminna mig om en viss persons namn
och om en viss persons sätt,

 shit vad jag saknar vissa personer fett.
Fast det är en del av att leva,
att saker ändras och att det är skevt att acceptera
För allt vi gjorde och sa 
och alla löften vi gav varann är tomma idag
Gammal vänskap jag tänker på den då och då,
 ler åt minnen av sånt vi hittade på
Sånt som kändes,
sånt som gett mig glädje och sånt som brändes,
starka upplevelser jag varit med om.
Önskar att jag gjorde vissa saker när tiden var inne,
innan den hann gå och bli till ett minne.
Sluppit ångern att vara trasig som fan,
men det är lätt att vara smart med facit i hand.

Jag vet att ingenting kan bli som det en gång har varit
Så det går inte att leva ett liv i det förflutna
Men det é vad jag har varit med om
Som gjort mig till den jag är idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0