I am back!

Eloooooo! *som araber svarar i telefon*
Nu är jag tillbaks :)
Har inte hunnit skriva så mycket idag, för jag har nämligen haft fullt upp. Har färgat håret, har varit barnvakt, har pluggat, och aa... u name it. Jag ber om ursäkt, mina vänner.
Det känns som att det har hänt ganska mycket nu de senaste dagarna. Det är så typiskt att saker ska hända när man har bestämt sig för att ha "bloggpaus". Jag har haft så mycket jag velat skriva om, men känt att jag varit tvungen att vänta till idag. Till söndag.
Men helt ärligt, så känner jag att jag inte har tid att skriva just nu. Har så mycket annat som går före.
Ska försöka slänga in ett eller annat inlägg i alla fall. Bara för er skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0