what's cookin', good lookin'?

Hey människor!
Vet ni vad jag har gjort idag? Jag har åkt pulka.
Det var sjukt kul, bortsett från att jag och syrran ramlade hela tiden. Vinter = snö = is = halt! Och halt var det verkligen...
Jag och syrran är på väg upp för backen då jag helt plötsligt ramlar baklänges och slår i huvudet. Vi alla tre gapflabbar så att vi håller på att dö och helt plötsligt ramlar syrran också. Shit vilken syn det måste ha varit asså! haha. Anyway, sjukt kul hade vi och det ska garanteras göra om. Att vi blev till ispinnar och blöta som fan, det är en annan femma. Men syrran hade kul och det är huvudsaken ;)

Nu däremot är det läggdags för min del. Jag ska nämligen till min kära mormor imorgon på söndagsmiddag *haha*.

Hasta la vista, babies ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0