Jag älskar SVIN!



Här ser ni då Chuck Bass från Gossip Girl. Chuck Bass är den där typiska stereotypen för en bad boy, den stereotypen man påstår att man avskyr men som man faller för gång på gång. Varför? Hur kommer det sig? Vad är det med bad boys som är så appealing? Varför lyckas man alltid hitta fel killar? Jag vet inte riktigt vad det beror på, men en sak vet jag, jag älskar svin! Ge mig Chuck Bass fort som fan!


En kille som däremot är jätte snäll, som anses vara den perfekta killen av andra, anser jag själv inte vara lika tilldragande, jag finner ingen spänning i sådana killar. Nu menar jag inte att jag inte gillar de killar som är snälla utan de som är elaka, men ofta (och då talar jag bara för mig själv) tröttnar jag på en kille som är värsta toffeln, gör allt du säger och aldrig kan fatta egna beslut. Man frågar någonting och han ska alltid svara "Jag vet inte, DU får bestämma" eller, "Jag vet inte, det spelar ingen roll" WHAT THE FUCK?! Vet de aldrig någonting om någonting? Har de ingen egen jävla vilja? Jag blir galen, de personer som känner mig bra vet hur jag känner för dessa killar, jag kan bli riktigt elak på grund av min irritation. Jag är numera allergisk mot orden "jag vet inte".


Nej, en kille måste vara självständig, inte beroende av någon annan.. det anser jag vara manligt. Är det därför jag alltid faller för bad boys? För att jag helt enkelt inte kan köra med dem som jag kan med mesiga killar? Jag behöver någon som kan sätta mig på plats, som har ett eget liv parallelt med mitt. Som låter mig få andas. Nej tack, inga stalkers här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0