Idag 6 mars 2008..

.. är jag sjukanmäld och befinner mig hemma. Jag har haft sån migrän hela morgonen, riktigt jobbigt säger jag bara. Känner att jag behöver boka tid på vårdcentralen, för ibland står jag helt enkelt inte ut. Speciellt inte när den kommer vid fel tillfällen, så som på en lektion i skolan. Det roliga är att jag aldrig har haft migrän tidigare, utan har börjat få det nu på senaste tiden. Tror att det har att göra med mina ögon eftersom att jag har dold skelning. Dold skelning är inte en vanlig skelning, dvs den syns inte så som en vanlig skelning gör (därför den kallas dold, by the way). Dolda skelningen får mina ögon att anstränga sig väldigt mycket. Eller rättare sagt, ögonmusklerna. Tror att det är det som har gett mig migrän. Hur som helst, får väl försöka plugga lite hemma idag och gå till skolan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0