Färgerna är här för att stanna!!



Stäng ögonen en stund och fundera på vilken som är din ljusa favoritfärg. Föreställ dig den i dina tankar. Är det rosa? Orange? Gult? Oavsett vilken färg det är kan du vara säker på att det är det som är rätt denna säsong. Och det var verkligen på tiden, håller du inte med? Säkra kort som svart, vitt, grått och brunt har regerat ganska länge nu, även om dessa färger kan vara otroligt fina, är det dags att krydda upp våra garderober lite.


Det finns så mycket färgglada accessoarer och kläder just nu för tjejer att experimentera och ha kul med. Ta Carrie Bradshaw som exempel (Sex and the City), finns det någon färg som hon inte burit?! Och har hon inte ALLTID sett helt perfekt ut oavsett vad hon har haft på sig? Jag har gjort det till min uppgift att sprida lite färg i tillvaron, jag är trött på allt svart, grått och brunt! Det är dags för lite färg nu, du kommer absolut få den uppmärksamhet du förtjänar i en sexig röd klänning, istället för den tråkiga "lilla svarta".

En sak är säker, jag vet i alla fall att jag kommer satsa mycket på färger som orange och gult. Ursnyggt till solbrännan i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0