Hmmmm?

Fyfan säger jag bara! Har bränt mig idag. Både på ryggen och på kinderna. Shit vilken värme. Nästan FÖR varmt!
Well, vad är det man brukar säga, människan nöjer sig aldrig?
Hur som helst, kan inte fatta det.. imorgon är det TRE dagar kvar tills jag åker. Längtar att få packa min fina rosa resväska. Älskar den verkligen! Ska stoltsera med den på flygplatsen *skratt*
Har förresten fått min lön! HALLELUJAH. Imorgon blir det shopping ska jag säga. Måste därför gå upp tidigt och borde egentligen gå och lägga mig (eftersom att jag är sjukt morgontrött)
Ska köpa kameran imorgon och då jävlar ska jag fota! Och den här gången LOVAR jag att jag ska köpa kamera. Vet att jag sagt det förut men nu är det på riktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0