Veckans to do....

Måndag (igår); Om jag minns rätt så var jag hos pappa igår.. gjorde inte så mycket.

Tisdag (idag); Idag har jag varit och storhandlat med mamma på city gross i kungens kurva, efter det var jag hos Nadia på tjejkväll. Jävligt många vart vi, men var riktigt kul.

Onsdag; Lite shopping ska göras i Skärholmen, förmodligen med Jessika. Skulle behöva sola, men får se om jag hinner det, annars får det bli på torsdag.

Torsdag; Om jag har tid, ska jag på morgonen gymma med Haifah. Efter det ska vi sitta barnvakt åt Yasmin, får se.. det kan bli så att jag får sitta barnvakt åt henne på morgonen med, eftersom Sara ska ha möte då. Om pappa kan tar han henne på morgonen så tar jag sedan över på eftermiddagen.

Fredag; Bio med Elina!

Lördag + Söndag; Spendera tid med min kära pappa hela helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0