T-shirts med tryck + Nisrin = SANT!

image22


Jag vet inte, jag tror faktiskt aldrig att jag kommer att tröttna på t-shirts med tryck, jag ÄLSKAR t-shirts med tryck. Speciellt med någon text på, antingen med ett budskap eller som helt enkelt är roliga. Dessa tre har jag förälskat mig extra mycket i, den första tycker jag bara är väldigt fin, med wonderwoman och allt på. Den andra, "I love nerds" är söt, och sen så stämmer det faktiskt lite, nördar kan vara otroligt sexiga med sina brillor på. Dock inte dessa finniga bleka nördar, som kan bli din värsta stalker, utan jag pratar mer om dessa snygga nördar, som inte vet om att de är snygga och därför blir ännu snyggare. Den tredje gillar jag texten på, "Don't be trashy, recycle". Man kan antingen uppfatta det som "don't be trashy = skräpa inte ner" eller "don't be trashy = var inte slampig/billig", vilket jag tycker är ganska kul. Sen gillade jag färgerna på den tredje, den gjorde mig konstigt nog glad.


Kommentarer
Postat av: jen

hej!

vart har du hittat dom?

2008-02-27 @ 20:16:26
Postat av: jen

hej!

vart har du hittat dom?

2008-02-27 @ 20:17:03
URL: http://shadees.blogg.se
Postat av: Nisrin

Det glömde jag skriva. De två första kommer från
asos.com och den sista från delias.com

2008-02-27 @ 23:22:28
URL: http://nisrinjh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0