*skratt*

image17



Jag blev aldrig mobbad. Eller utstött. Eller utfryst. Som barn.

Men jag hade nog blivit det om min mamma hade klippt till min frippa och pumpat i mig onyttig mat, som honom på bilden.

Grabben på bilden är helt klart bortskämd. Troligtvis av mat. Och komenterar som: "Nej, Alfred, du är sötast av barnen" och den klassiska: "Det är insidan som räknas, Alfred. Glöm inte det".

Bör tilläggas att om jag hade sett ut som lille Alfred så hade jag slagit mig själv med en planka. Med spikar på.



Gud vad jag är ond! Sitter och skrattar arslet av mig. Hittade detta i en killes blogg, och tyckte att det var helt hilarious. Håller nästan med om att det lyser bortskämd om honom. "Jag är mammas lilla pojke", står det skrivet i pannan. Den där kommentaren "Det är insidan som räknas, Alfred. Glöm inte det" var nästan roligast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0