MIN DRÖMAPA!

452725-3


När jag såg denna bild på en blogg började jag tänka tillbaks på när jag var kanske sisådär fem år. Jag hade sett en film med en liten apa och blivit helt förälskad i den. Det resulterade i att jag tjatade på mamma om en egen liten apa i en hel månad. Jag kunde helt enkelt inte släppa det, jag ville ha en apa! Självklart sa min mamma nej och jag vart helt förkrossad. "Vi kan inte ha en apa som förstör hela huset" sa hon.
Hur som helst, jag tycker än idag att apor är fruktansvärt söta. Men jag skulle ALDRIG kunna ha en hemma. Förstår vad mamma menade idag, den skulle riva runt och ta sönder rubb och stubb. Fast iofs, det tänkte man ju inte på som liten.

Kommentarer
Postat av: Haifah

me luuuv monkeys!!!!

2008-02-20 @ 14:26:58
URL: http://fahfah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0