FRUSTRERANDE!!

452725-2


Idag när jag sitter på tunnelbanan, på väg till pappa, ser jag en tjej på perrongen i Vårberg.
Tittar åt hennes håll rent reflexmässigt och lägger märke till hennes bakdel som ser otroligt konstig ut.
 När jag sedan tittar lite mer noggrannt förstår jag VARFÖR den ser konstig ut, hon har ju fan bara leggings!
Det absolut fulaste jag vet är när man använder leggings som byxor. LEGGINGS ÄR INTE BYXOR!! Leggings är ungefär som strumpbyxor, dvs ska man ha leggings bör man ha någon längre topp/klänning som täcker rumpan, kan se jävligt osmickrande ut annars. Så girls, take my advice, använd INTE leggings som byxor, i 99% av fallen ser det förjävligt ut!

Kommentarer
Postat av: Pearlish

håller nog med..

2008-02-26 @ 15:29:21
URL: http://theeternalparadise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0