En bra fuktcreme behöver inte kosta skjortan.

image11

Tänkte ta och presentera min absoluta favorit ansiktskräm, nämligen blåvitts fuktcreme.
Jag har svårt för ansiktskrämer i alla former, då min hy lätt blir fet och finnig. När jag var på coop för ett bra tag sedan köpte jag denna, dels för att jag behövde någonting att återfukta ansiktet med men också för att den bara kostade 25 kronor. Man kan alltid testa tänkte jag, och det gjorde jag också. Det visade sig vara den bästa ansiktskräm jag någonsin köpt, min hy blev återfuktad men utan massa finnar och skit. Nu kan jag helt enkelt inte vara utan den. Så, för er som inte har lust att lägga ut en förmögenhet på en återfuktande ansiktskräm så finns denna på coop (konsum, forum, nära, extra) och kostar ca 25 spänn.

Kommentarer
Postat av: hemmeme

Oj jag trodde blåvitt hade försvunnit! Måste också kika efter den då, alltid skönt när saker är billigt!

2008-02-23 @ 17:32:13
URL: http://hemmeme.blogspot.com
Postat av: hemmeme

Oj jag trodde blåvitt hade försvunnit! Måste också kika efter den då, alltid skönt när saker är billigt!

2008-02-23 @ 17:32:28
URL: http://hemmeme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0