BEN & JERRY'S LIPBALM

452725-7


På senaste tiden har jag blivit helt besatt av Ben & Jerry's, helt klart den godaste glassen som finns.
För ett tag sen, hade Dervis med sig en sån här (se bild) liten söt sak till skolan. Jag vart helt förälskad.
Dessa finns dock inte i Sverige, vilket gjorde att jag tyvärr inte kunde skaffa mig en.
Alldeles nyss kikade jag runt lite på tradera och gissa vad jag hittar, BEN & JERRY'S LIPBALM!!!
Tror faktiskt att jag ska ta och lägga ett bud.
Då kan jag gå runt med min favoritglass i fickan, utan att den smälter.
99 spänn kostar dem, jag vet inte om det är värt det då de inte är speciellt stora.
Vad tycker ni? Ska jag slå till eller ej?

Kommentarer
Postat av: Haifah

PALLA! =P

2008-02-22 @ 09:07:40
URL: http://fahfah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0