2010!

452725-1



Okej, jag tänkte berätta lite om mina och Jessikas planer för 2010. Vi har nämligen gjort en pakt om att när vi tar studenten 2010, ska vi åka på en resa med fest, sol och bad. Vart vet vi inte riktigt än, men det lutar åt Grekland. Jag tror nog att jag vill tillbaks till Zante, hade så kul när jag var där sist, men det verkar som att Jessika vill till Rhodos (av en anledning, som jag tyvärr inte tänker tala om här i bloggen). Hur som helst, det är två år kvar och mycket händer på två år så vi får se. Vet i alla fall att jag kommer behöva samla jävligt mycket pengar, men det tänker jag inte börja med än utan efter sommaren någon gång. 
                            
Tack och hej! Sitter på en lektion som handlar om näringslära, och känner att jag nu ska vara lite duktig och hänga med.

Kommentarer
Postat av: jessika

hahah, så skön "av en anledning som jag inte vill tala om här" ;P
men men.. längtar som fan! :D
samling av pengar börjar hösten 2008

2008-02-19 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0