yo mama is so fat that she fell in love and BROKE IT!

Alla älskar vi ju lov, men det negativa med lov för min del är att jag alltid lyckas vända på dygnet.
Jag är vaken till 2-3 varje natt och går sedan upp vid 2-3 på dagen vilket inte är bra någonstans.
Inatt var en helvetes natt ska jag säga er. Jag försökte sova vid 2 men det gick inte! Jag var hur pigg som helst vilket kan bero på att jag däckade i två timmar hos mormor av all mat :$ haha.
I alla fall, jag är hur pigg som helst och ligger i sängen. Jag ligger och messar med Gabbe (klockan är typ 3 vid det här laget) som inte heller kan sova. Vi messar i säkert en halvtimme tills han ringer upp mig. Vi ligger och snackar (eller viskar i mitt fall) och börjar sen battla! Haha så sjukt. Vi battlar med "yo mama"-jokes klockan fyra på natten. Jag kan säga er att mina var överlägset bäst, TILLS han lägger: "yo mama is so fat... THAT SHE.... THAT SHE FELL IN LOVE AND BROKE IT!!!! :O:O". Alltså det var inte skämtet i sig som var så roligt, det var sättet han sa det på. Värsta inlevelsen.
Jag som tidigare legat och viskat för att inte väcka mamma skrattar nu så högt att nästan hela huset skakar (det är fortfarande ofattbart att hon inte vaknade).
Vi lämnar sedan våra "yo mama"-skämt (jag vann btw, även fast  han inte vill erkänna det) och jag går över till min Dr. Phil-roll. Klockan är nu typ halv fem och jag känner att jag börjar bli sjukt trött. Jag ligger där medan han babblar på och känner hur mina ögon är tunga. Jag klämmer fram några: "aa" ibland och lite kommentarer här och där.
MEN.... helt plötsligt händer någonting, jag känner mig fett dum nu i efterhand. DR. PHIL SOMNAR!!!!!
Jag vaknar sen klockan halv två och ser att jag har fått fem sms, varav 4 från honom... "hallå? Nisrin?" "dog du eller?" "haha du somnade va? :O" "aja vi ses imorgon. sov gott (K)"
Så fel det kan bli ibland! Men det var faktiskt inte med flit :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0