vi lever i en så sjuk värld!

Jag vet att den här videon har funnits ute ett bra tag, men jag känner att jag måste posta den i alla fall. Ibland förstår jag helt enkelt inte vad folk tänker med, det krävs inte mycket för att förstå att detta är fel. Vad fan gick snett här?
Asså jag vet inte... det finns så grymma människor här i världen! Man blir nästan mörkrädd på riktigt.
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Så många känslor på samma gång...


mother gives ecstasy to child




Jag menar, titta bara på den här bilden med massa ecstasy tabletter. Jag hade lätt kunnat missta
detta för typ godis eller halstabletter och käkat upp alltihop.
Det är fan knark! VARFÖR ska man hålla på och fixa massa figurer och göra dom i olika färger?
För att det ska se godare ut? MY ASS! Drogmissbrukare skiter fullständigt i om det är gott eller inte,
de kommer att käka dom i alla fall.
Istället borde man fixa röda varningstrianglar på dom. Typ som på cigarettpaketen, fast enda skillnaden är att
det på cigarettpaketen finns text som typ "rökning dödar".
Asså jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vi lever i en sjuk värld!
Och sen så klagar folk på livet liksom, fast det är vi som har åstadkommit det här helt själva......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0