Takchita


Jag ska ju på massa bröllop i sommar, och därför är jag nu på jakt efter en riktigt fin takchita. Kosta vad det kosta vill.
Det är bara det att det är sjukt svårt att hitta i Sverige. Blir galen snart! Det är det som är nackdelen med Sverige, att det inte bor lika många nordafrikaner här som i Frankrike.
Ett tag funderade jag och Nadia på att åka till Frankrike och köpa, men sen kom vi på att det blir dyrare än själva klänningen.
Så just nu funderar jag på att beställa en, eller be mina kusiner köpa. Fast jag är lite rädd för att låta andra köpa då det sällan blir det som man vill ha. Speciellt eftersom dom finns i så många färger och mönster. Och vilken färg ska man ha? Haha, shit vilket dilemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0