Nothing tastes as sweet as what I can't have..


Alå folks! Det var en lång natt inatt asså. Låg nämligen och läste till kvart över tre. Jag har säkert sagt det förut, men jag är sjukt känslig när det kommer till filmer och böcker. Den här boken var den värsta jag har läst, inte värsta som i värst, utan mer för att den var så sorglig. När jag kommit till ungefär nästsista kapitlet börjar mina tårar strömma som niagarafallen. Jag sitter i sängen och tjurar som fan klockan halv tre på natten! Jag går upp för att tvätta ansiktet och ser att mina ögon är helt röda och svullna (det var ingen vacker syn ska jag säga er). Klockan är nu 02:40 och jag går tillbaks för att fortsätta att läsa. Jag läser klart boken, helt jävla tagen, och somnar sen med hundra tankar i huvudet samtidigt.
I vilket fall som helst, boken, som heter "undrens tid", är den absolut bästa jag någonsin har läst. Jag rekommenderar er att läsa den, för den kommer att få er att tänka. Om ni känner för att låna den, hojta bara till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0