Hey vänner!

Här sitter jag och stinker kryddor. Jag luktar verkligen somalie till max! Inte blommor som jag brukar ;) haha just kidding.
Det var jag som stod för maten today, och trust me, det smakade himmelskt ;) (vad annars liksom?).
Hur som helst, bortsett från det har dagen inte varit den bästa asså. Tro mig, att sitta barnvakt åt en tvåårig envis jävel i flera timmar tar verkligen på tålamodet. Det gick så långt att jag till slut bara ville hitta en pistol och skjuta mig själv i huvudet så att jag kunde få slut på det hela. Att jag och pappa hade en liten dispyt gjorde ju inte saken bättre heller (men det är en annan femma)
I vilket fall som helst så kom Nadia sen och jag vart genast på bättre humör. Vi körde loss till den algeriska musiken som spelades - så sjukt kul. Hon är galen den där tjejen på riktigt (på ett positivt sätt). Sen kom pirajan och joinade oss och jag doooooog! Skrattade så mycket att jag låg på golvet. Jag säger då bara en sak, les mariages de 2009.



Manich menaaaa!

Kommentarer
Postat av: Haifah

ljug INTE, nisrin!

du har redan erkänt för oss alla att du inte kan laga mat, så den kan inte ha smakat himmelskt! ( =

2008-12-15 @ 17:24:06
URL: http://fahfah.blogg.se/
Postat av: Nisrin

haha elak du är :)

men det gjorde det, det var verkligen gott! du skulle ha hört all beröm ;)

2008-12-15 @ 21:04:51
URL: http://nisrinjh.blogg.se/
Postat av: Haifah

yeaaah right! ( =

2008-12-16 @ 10:23:29
URL: http://fahfah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0