Dagens outfit

Heeeeeeiiiisaaaaan!
Idag har jag fikat med min väninna och druckit tjugoelva stycken café latte. hihihi.
Vi var på världens mysigaste (läs: dyraste) café som heter "Just For Rich Bitches". Ligger mitt i London *fniss*.
Tog en snabbis dit med jetplanet, och nu är jag hemma. Shit vad trött jag är, det var verkligen ansträngande att bära på gucci väskan. Gud så tung den är. hehehe kan ju bero på mina feta tusenlappar (oj, skrev jag feta?) som ligger och väntar på att bli omhändertagna.

Slänger in en dagens outfit lite snabbt...



(Min väninna till vänster och jag till höger)

Lila halsband som matchar mina exotiska lila brallor - från mormors garderob
tofflor - köpta på NK
strumpor i olika färger och mönster (ny trend) - sytt själv
himmelsblå skjorta - H&M 2000 kr
fleecetröja/jacka - vill helst inte berätta vart jag köpt den eftersom att jag vet att den är så omtalad  
gucciväskan är osynlig
..och så våra kaffekoppar såklart.. HE HE!!

Kommentarer
Postat av: mel

HAHAHAHA så skön du är !!!

2008-09-01 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0