Hamsterpojken


På väg till odenplan fick jag syn på en skit snygg kille på tåget,
han satt och log sådär lite charmigt för sig själv (trodde jag då) och pratade med någon,
det var så mycket folk på tåget så jag kunde inte se vem det var han talade till,
men jag satt där och njöt av den fina utsiken (haha)
han var verkligen hur söt som helst,
och vi fick ögonkontakt några gånger.
sen är det min tur att stiga av tåget, och jag ser att han också reser sig upp
YEEEES tänkte jag
jag inväntar honom lite diskret sådär för att smygtitta lite närmare
NÄR JAG PLÖTSLIGT FÅR SYN PÅ NÅGOT


 EN HAMSTER I BUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...som han då gick runt och bar på.
så det var alltså till hamstern han pratade och log? om jag förstått det hela rätt??

OH LORD!

och nej det är INTE gulligt.
det är omanligt och blääää, hamster av alla djur?!!
jag sprang nästan därifrån kan jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0