SHUT THE FUCK UP!

Nu tänker jag inte nämna några namn. Men det finns en kille i min skola. En kille som lyckligtvis ska vara bortrest ett tag.
Kom att tänka på förra terminen då jag inte kunde låta bli att störa mig så jävla hårt på hans fjolldialekt. Den där DAAAHHHHH-dialekten som de flest bögar kör med (fast denna är så jävla överdriven). Den är så tillgjord att det piper i öronen, jag fick nästan tinnitus och ville bara skrika:

" MEN PRATA NORMALT FÖR I HELVETE, VISA ATT DU ÄR EN MAN "

..Men så kom jag på att han är kvinnligare än mig själv, så jag gjorde det inte, utan tvingades fortsätta lyssna till det där surret som sved i öronen. Det roliga är att killen inte har kommit ut ur garderoben än. Det märks så tydligt att han är vänd åt det andra hållet, även fast man ibland har sina tvivel. Det är bara det att jag inte tror att han själv vet om (eller det kanske han gör? vad vet jag?) hur fjollig han egentligen är.



SJÄLVMORD!

Annars har jag inget emot bögar, I love them!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0