Pratar jag för mycket?

Ibland så får jag för mig att jag pratar alldeles för mycket. Jag kan liksom se folks ansiktsuttryck om hur de bara vill skrika ut HÅLL KÄFTEN eller stänga av mig på något vis. Detta gör jag ju naturligtvis inte framför folk som jag inte känner (som jag nämnde förut... jag kan vara ganska blyg) utan det är istället mina vänner och min familj som drabbas *haha*
Hur som helst, jag har ärligt talat tänkt på det. Pratar jag för mycket?
Jag kan ringa min kompis ibland utan att ha något speciellt att prata om. Jag bara babblar på. Om ALLT!
Jag märker att hon låter irriterad och ointresserad så jag frågar: Är du själv?
Då svarar hon alltid, VARENDA GÅNG, "Nej, jag är med blabla"
Och det brukar hon säga efter typ 10 minuter. Haha.
Jag antar att det är för att hon aldrig hinner säga någonting eftersom att hon inte får en syl i vädret. Det finns liksom inget mellanrum för henne att hoppa in i. Haha!



Kommentarer
Postat av: Haifah

hahaha, damn aså! fullträff! ;P

2008-08-31 @ 19:29:47
URL: http://fahfah.blogg.se/
Postat av: jess

hahaha, stämmer :P ne men jag gillar att någon babblar på.. får ju något att lyssna på ;)

2008-08-31 @ 22:24:28
URL: http://jessdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0