Och vem är knäpp idag?

Nisrin - miss ya säger:

ne, asså jag tror jag ska på middag på söndag

G-abbe säger:
ahha

G-abbe säger:
vart?

G-abbe säger:
bjuder du ut mig lr

Nisrin - miss ya säger:

va sägeru för nåt?

Nisrin - miss ya säger:

vadå bjuder ut? Haha eru dum eller? Jag sa bara att jag ska på middag

G-abbe säger:
ahah

G-abbe säger:
vill du att jag ska komma lr?

Nisrin - miss ya säger:

asså du e precis som såna där, typ man frågar nåt och sen tror dom att man vill värsta grejerna. Typ, "ursäkta vet du vad klockan är?" då tänker snubben "ey grabbar ser ni, hon är fett intresserad. Hon vill säkert ha sex med mig"

Nisrin - miss ya säger:

haha fattaru? Fett irriterande....

G-abbe säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0