Nu kör vi klassikern; blondinskämt.

Det fanns ett tag då jag och en kompis brukade dra blondinskämt hela tiden! Vi brukade tävla som fan om vem som hade bäst blondinskämt. Jag måste erkänna, hans var nog oftast bättre än mina.. tyvärr. hahaha


1. Vad är det för skillnad på en blondin och en strykbräda?
Svar: Strykbrädan kan du fälla ihop benen på.



2. Varför är det dyrare att få en blondins hjärna vid en hjärntransplantation?
Svar: Den är oanvänd



3. Den ena blondinen till sin väninna:
- Jag förstår inte vitsen med telefonsex. När man väl stoppat in luren hör man ju inte vad den andra säger.


4. Två blondiner var ute och badade, då sa den ena:
- Titta en fisk!
Den andre:
- Ja, kom så dränker vi den.


5. Vad är likheten mellan blondiner och frimärken?

Svar: Man slickar dom, sätter på dom och skickar iväg dom...



6. Hur får du en blondin skratta på fredag?
Svar: Dra en vits på torsdag...


7. En brunett och en blondin var ute och promenerade när brunetten plötsligt utbrister:
- Åhh, titta, en död fågel!
Varvid blondinen stannar och stirrar upp i luften...



8. Vet du varför blondin skämten är så korta?
Svar: För att brunetten ska förstå!

HAHAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0