MSNTERRORISTER!

Det absolut VÄRSTA jag vet är när man loggar ut och in hundraelva gånger på msn. Jag blir alltid så sjukt irriterad att jag bara vill strypa personen och jag svär att jag hade gjort det om personen suttit framför mig.
Jag menar, varför? VARFÖR?!?! Vad ska det vara fucking bra för?

"ASSÅ KUKPETTER, DU ÄR SÅ ROLIG OCH JAG ÄLSKAR DIG har loggat in"
Okej, intresseklubben antecknar.
"ASSÅ KUKPETTER, DU ÄR SÅ ROLIG OCH JAG ÄLSKAR DIG har loggat in"
Jo, jag har förstått det nu.
"ASSÅ KUKPETTER, DU ÄR SÅ ROLIG OCH JAG ÄLSKAR DIG har loggat in"
OKEJ DET RÄCKER DIN ¤%e&/¤e%e¤#%&¤/¤! !!!!

Jag skiter fullständigt i dig och vem du älskar! Logga in EN gång som vanligt folk liksom.
Sure, jag ska vara ärlig.. jag gjorde precis samma sak själv, MEN NÄR JAG VAR 1O!!!!
Get over it folk. Ni är fan nästan vuxna. Bete er inte som små ettagluttare.
Det värsta av allt är när datan hakar upp sig till följd av detta, då JÄVLAR vill man inte vara i min närhet för då har jag nått min gräns kan jag säga er. Irriterad till max.
Jag får ofta frågan varför jag har så många blockerade på MSN, och well, här har ni bl.a. ett svar till det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0