Ja, jag vet...

....Jag har inte uppdaterat särskilt ofta. Ska göra det.


Och du, "fiamedpuff".... jag skriver om vad fan jag vill när jag vill.
Tolka det på vilket fucking jävla sätt du vill. För jag skiter fullständig i dig kan jag säga ;) Du kan skita ner dig.
Varför ska man vara så jävla korrekt hela tiden för? Censureras hit och dit? Hell no, inte här.
Jag skriver om det JAG vill. Om det stör dig behöver du inte ens läsa. Ta det som du vill.
Jag skriver inte för din skull, utan för mina älsklingars och min egen ;)
To all the haters, jag har bara två ord... FUCK YOU!

Anledningen till att jag tog bort somalie-inlägget är för att JAG själv (dvs inte du, fiamedpuff.. eller ni andra heller för den delen) anser nu efteråt att det kanske var lite opassande.
Jag har egentligen ingenting emot somalier.
Grejen är egentligen att förstora upp fördomar som på ett eller annat sätt provocerar. Fördomar är något som existerar överallt, i princip i alla samhällsklasser. Och en fördom som jag vet att många har är just den här om somalier.
Jag är jävligt sarkastisk i min blogg, och för er som inte har fattat det, vad gör ni ens här?!
Jag tänker inte ljuga, jag har fördomar.. men å andra sidan, vem har inte det?
Det finns få (om ens någon?) som kan säga att den inte har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0