HELLÅ!

(Bild tagen på rummet i Tunisien, tredje dagen)


Nu är jag hemma. Vilket jag inte vill vara. Vill tillbaks! Nu nu nu nu.
Fan, vet inte vart jag ska börja faktiskt. Har haft ganska kul nu när jag tänker efter om man bortser från lite olika händelser. Dessa två veckor har gått otroligt fort, det är en sak som är säker.
Vad har jag gjort? Jo, jag har åkt vattenskoter TVÅ gånger (vilket jag är, utan att låta alltför självsäker, jävligt duktig på att köra!). Jag har varit med om en bilkrock (som tur var skadades ingen). Jag har varit på jag vet inte hur många bröllop. En sak är säker, det har varit två händelserika veckor och mycket har hänt. Minnen för livet. Visst har det förekommit tråkigheter också, men de roliga minnena tar ut de tråkiga vilket är tur det. Tänkte berätta några händelser lite mer detaljerat senare, för just nu orkar jag inte. Jag är nämligen sjukt förkyld och har världens huvudvärk. Detta beror nog på att jag på dagen vistats i 40-45 graders sol och på natten sovit med air-condition på 18 grader. Jag menar, just nu är temperaturen inomhus här i lägenheten i Sverige på 25,2 grader. Så föreställ er hur kyligt 18 grader i Tunisien är.
Anyway, som sagt.... historier och bilder kommer att komma i de kommande inläggen. Jag slänger för tillfället upp några bilder ändå.

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0