Hallelå bloggen!

Här ligger jag i sängen med laptopen i högsta hugg och funderar. Det är nämligen så att jag i tunisien hade en diskussion med min kusin från frankrike. Diskussionen handlade om ämnet sex.
Min kusin är vad man skulle kunna kalla en riktig bad boy. Han råkar nämligen ständigt ut för nya problem.
I vintras fick han en örfil av en rektor när han skulle besöka en tjej i en tunisisk skola. Han svarade med att ge rektorn en omgång (min kusin har förövrigt tränat kickboxing i flera år). Detta resulterade i att han fick sitta i häktet någon/några dag/dagar (tunisiska fängelsen är i allmänhet inget att leka med).
Denna gång, då jag var med, råkade han ut både för en moppeolycka och en bilkrock. I bilkrocken (som jag tyvärr var med i) skadades, lyckligtvis, ingen. Däremot blev bilen lite skadad men detta fixades senare för en billig peng.
I moppeolyckan (som skedde klockan tre på natten) gick det däremot sämre. Hela mopeden totalförstördes och min kusin åkte in på sjukhus. Där fick han bland annat röntgas och sys ihop då han hade två stora sår på benet och armen. Han hade några dagar efter det svårt att gå och haltade därför ganska mycket.
Som sagt, han är en badboy. Som ni säkert vet har badboys en tendens att få mycket tjejer. Min kusin är inget undantag. Nu över till själva diskussionen. Vi satt på trappan till huset en kväll och pratade. Han berättade att han har en flickvän just nu. Att hon vill ha sex men det vill inte han. Han berättade också att han var oskuld! Jag fick en chock. Jag vart förvånad och GLAD. Förvånad för att han verkligen verkar vara den typen som "knullar runt". Glad för att han är en av de få killar som faktiskt är oskuld idag och vågar stå för det. Han förklarade att han ville vänta på den rätta, att han ville att första gången skulle bli speciell med en tjej han verkligen tycker om. Det slog mig att han var den första killen jag NÅGONSIN hört säga så! Jag blev överraskad över hur pass mogen han egentligen är i sitt tänkade, och kände genast någon slags respekt gentemot honom.
Känsliga killar är bland det finaste som finns enligt mig. Visst, jag ska inte ljuga.. jag gillar också killar med lite fart och spänning i. Men killar som samtidigt kan vara djupa är riktigt ovanligt.
Min kusin är riktigt vild men han har samtidigt ett väldigt stort hjärta. Större hjärta än de flesta faktiskt.
Det beundrar jag. Jag beundrar det som fan! Till en början var jag lite arg för sättet han höll på och levde rövare. Men efter att ha suttit ner och pratat gick det plötsligt över. Varför vet jag inte. Jag antar att det goda tog ut det onda som man brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0