Gästinlägg by: Haifah

Alå, gott folk! Haifah här, Nisrins gal. Jag fick precis ett samtal från Nisrin, direct från Tunisien. Hon har det varmt och skönt, men hon saknar mig förstås! Måste medge att jag är lite avis på henne, eftersom hon inte bara har fått slappat i underbara Africa, men hon har också fått åka vattenskoter! *den jäveln!*


Väldigt nyligen var Nisrin med om en skakande händelse, en bilolycka! Thank God, så är alla oskadda, men det kunde ha gått riktigt illa! Jag ska inte gå in på detaljer och så. Det får Nisrin ta själv, om hon så vill. Men sådana här saker får mig verkligen att stanna upp och tänka till. Det kunde faktiskt ha gått precis hur som helst. Man tänker inte på att olyckor händer en själv eller ens närmaste, men rätt var det är så gör det det och det är då jag tänker på hur mycket vi människor tar för givet.


Som sagt, Thank God! Det gick inte illa den här gången, men vem vet vad som händer imorgon? Då kanske det är jag som sitter i någon bil eller vad som helst och är med om en olycka som inte slutar riktigt lika bra. Därför tänker jag ta det här tillfället, medan jag sitter här i mitt kök, levande och lycklig över att jag har en gal som Nisrin och att vi har varandra. Jag menar det verkligen när jag säger att Nisrin är en del av mig och hon är en utav dem många anledningar till att jag orkar stå ut varje dag och för det är jag evigt tacksam!


Love you, babygirl!



PS: Glöm inte att spana in min blogg: fahfah.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0