Gabriel är knäpp

Gabbe som är sjuk, stackarn, sitter hemma och klagar.
Han berättar att han sitter och käkar choklad........


Nisrin: Vilken choklad käkar du då?

Gabbe: Marabou schweizernöt

Nisrin: Keff! Marabou digestive och daim är bättre

Nisrin: Asså inte vanlig daim utan marabou daim.

Gabbe: DIGESTIVEEEEEE?!?!?!?!?!

Nisrin: A? Vad? Digestive?

Gabbe: VILL DU ATT JAG SKA FÅ RÄNNSKITA?!?!?!?! :|

Gabbe: HUR FAN KAN DU KÄKA DIGESTIVE???????

Nisrin: HAHAHAHA VA?! Vad fan snackar du om?

Gabbe: AAA DIGESTIVE :| JAG KOMMER SKITA PÅ MIG. LÄGGA EN FET KOTTE.

Nisrin: *dör av garv* HAHAHAHAHAHA asså.. har du feber eller nåt? vad säger du?

Gabbe: JAG?! FEBER????? DE E DU SOM HAR FEBER....

Gabbe: DU VILL ATT JAG SKA FÅ RÄNNSKITA.

Nisrin: Du mår inte bra :( vadå rännskita?

Gabbe: Du vet inte vad digestive betyder på engelska va?

Nisrin: Nej :$

Gabbe: Det betyder.... vad fan heter det dära..... typ matsmältning?

Gabbe: Matsmältningsmedel. Man bajsar på sig.

Nisrin: HAHAHAHA neeeej eru dum?!?! Digestive är brittiska kex. D e marabou med kex

Gabbe: Ljug inte!


Haha om det är någon som får mig att skratta är det verkligen Gabriel. Han är så sjukt rolig!
Tack Gabi för att du förgyller mina dagar

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0