desperationens farsa

När det har gått så här långt är det illa.
image32

Jag förstår att detta förmodligen är ett skämt, men jag förstår också om det inte är det.
Det finns så många desperata och sjuka typer därute!
Finns en kille, jag känner honom inte direkt men jag har råkat ut för honom.
Han är desperationens farsa säger jag er!
Den här snubben är sjuk,
han raggar verkligen på ALLT som rör sig. Och då menar jag allt. Skulle inte bli förvånad om han stöter på killar också.
Det roliga är att INGEN nappar! Så sjukt kul. Han raggar och raggar men kommer ingen vart. hahaha.
Fick dock höra av en killkompis för någon dag sen att han har flickvän just nu. Jag började gapflabba och min första tanke var; vem fan är bruden?
Då slog det mig att hon måste vara lika desperat själv, och i så fall passar de nog ganska bra ihop ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0